(edit) Sabagiro

1/16
Zavřít
  • Modrá a bílá jsou typickými zimními barvami Čiatury a Ichtvisi
    Modrá a bílá jsou typickými zimními barvami Čiatury a Ichtvisi| Zdroj: Peter Hupka
  • Čiaturské lanovky jsou rezavé, ale funkční
    Čiaturské lanovky jsou rezavé, ale funkční| Zdroj: Peter Hupka
  • Pohoda na palubě: domácí jsou na cestování lanovkami zvyklí
    Pohoda na palubě: domácí jsou na cestování lanovkami zvyklí| Zdroj: Peter Hupka
  • Ikonická červeno-bílá sabagiro jezdí ze všech nejvýše nad dolinou Kvirily
    Ikonická červeno-bílá sabagiro jezdí ze všech nejvýše nad dolinou Kvirily| Zdroj: Peter Hupka
  • Údolní stanice lanovky “Dvadcať pervyj rudnik“ funguje od padesátého třetího roku bez výrazné renovace
    Údolní stanice lanovky “Dvadcať pervyj rudnik“ funguje od padesátého třetího roku bez výrazné renovace| Zdroj: Peter Hupka
  • Pohled na centrum z horní stanice lanovky “Mir“
    Pohled na centrum z horní stanice lanovky “Mir“| Zdroj: Peter Hupka
  • Ichtvisi ztělesňuje čiaturský “industriál“ v plné kráse
    Ichtvisi ztělesňuje čiaturský “industriál“ v plné kráse| Zdroj: Peter Hupka
  • Čiaturské děti mají jízdu lanovkou nejraději
    Čiaturské děti mají jízdu lanovkou nejraději| Zdroj: Peter Hupka
  • Stanice operátora, odkud se řídí chod motoru i brzda
    Stanice operátora, odkud se řídí chod motoru i brzda| Zdroj: Peter Hupka
  • Signalizační stanoviště: úkolem obsluhy je zazvonit do druhé stanice, když se kabinka naplní
    Signalizační stanoviště: úkolem obsluhy je zazvonit do druhé stanice, když se kabinka naplní| Zdroj: Peter Hupka
  • Stanice lanovky přemosťující dolinu Kvirily
    Stanice lanovky přemosťující dolinu Kvirily| Zdroj: Peter Hupka
  • Současný muzejní palubní telefon lanovky “Dvadcať pervyj rudnik“
    Současný muzejní palubní telefon lanovky “Dvadcať pervyj rudnik“| Zdroj: Peter Hupka
  • Cestujícími lanovky do Sarega jsou nejčastější domácí vesničané
    Cestujícími lanovky do Sarega jsou nejčastější domácí vesničané| Zdroj: Peter Hupka
  • Zpočátku je těžké uvěřit, že uvnitř takových kabinek cestují lidé
    Zpočátku je těžké uvěřit, že uvnitř takových kabinek cestují lidé| Zdroj: Peter Hupka
  • Nahoru a zase dolů: cestování na lanech je tu nejběžnějším způsobem městské dopravy
    Nahoru a zase dolů: cestování na lanech je tu nejběžnějším způsobem městské dopravy| Zdroj: Peter Hupka
  • Nejstrmější z lanových drah ve městě
    Nejstrmější z lanových drah ve městě| Zdroj: Peter Hupka
Modrá a bílá jsou typickými zimními barvami Čiatury a Ichtvisi
Čiaturské lanovky jsou rezavé, ale funkční
Pohoda na palubě: domácí jsou na cestování lanovkami zvyklí
Ikonická červeno-bílá sabagiro jezdí ze všech nejvýše nad dolinou Kvirily
Údolní stanice lanovky “Dvadcať pervyj rudnik“ funguje od padesátého třetího roku bez výrazné renovace
Pohled na centrum z horní stanice lanovky “Mir“
Ichtvisi ztělesňuje čiaturský “industriál“ v plné kráse
Čiaturské děti mají jízdu lanovkou nejraději
Stanice operátora, odkud se řídí chod motoru i brzda
Signalizační stanoviště: úkolem obsluhy je zazvonit do druhé stanice, když se kabinka naplní
Stanice lanovky přemosťující dolinu Kvirily
Současný muzejní palubní telefon lanovky “Dvadcať pervyj rudnik“
Cestujícími lanovky do Sarega jsou nejčastější domácí vesničané
Zpočátku je těžké uvěřit, že uvnitř takových kabinek cestují lidé
Nahoru a zase dolů: cestování na lanech je tu nejběžnějším způsobem městské dopravy
Nejstrmější z lanových drah ve městě