Mnoho řidičů rikš jsou klimatičtí migranti. Jejich domy spláchla voda, tak se vydali za živobytím do hlavního města.|
Zdroj: Petr Vondrlík
Převozníci vozí cestující ze severního břehu města na jižní a zpět v dřevěných loďkách zvaných dingi nouka|
Zdroj: Petr Vondrlík
Některé muslimky ve slumu bývají trochu stydlivé|
Zdroj: Petr Vondrlík
Několikapatrové říční parníky plují až do delty řek Gangy, Brahmaputry a Meghny|
Zdroj: Petr Vondrlík
Na veřejné toalety musí chodit většina lidí ve slumu. Vlastní mají jen ti nejbohatší.|
Zdroj: Petr Vondrlík
Nejchudší z chudých bydlí v Dháce na ulici|
Zdroj: Petr Vondrlík
Někteří lidé se v Dháce živí sbíráním a tříděním odpadků|
Zdroj: Petr Vondrlík
Ačkoliv je Bangladéš sekulární stát, symboly islámu jsou viditelné na každém kroku|
Zdroj: Petr Vondrlík
Polovina řidičů rikš nikdy nechodila do školy|
Zdroj: Petr Vondrlík
Život řidiče rikši je neskutečná dřina. Přesto si někteří dokáží udržet na tváři smích.|
Zdroj: Petr Vondrlík
Mešita Baitul Mukarram může pojmout až 30 000 věřících a je centrem islámského života v zemi|
Zdroj: Petr Vondrlík
Pevnost Lálbágh je klidným zákoutím hektické Dháky|
Zdroj: Petr Vondrlík
Vyčerpaní Dháčané odpočívají v mešitě Baitum Mukarram|
Zdroj: Petr Vondrlík
Sadarghát je jedním z nejrušnějších říčních přístavů v Dháce, kde se denně přepravují tisíce lidí a nákladů po řece Buríganga|
Zdroj: Petr Vondrlík
Buríganga je důležitou tepnou pro městskou dopravu, a tak je provoz převozníků prakticky nepřetržitý od časného rána až do pozdního večera|
Zdroj: Petr Vondrlík
Úzké uličky uvnitř slumu tvoří úplný labyrint|
Zdroj: Petr Vondrlík
Elektrické vedení zabilo v Dháce již mnoho lidí|
Zdroj: Petr Vondrlík