Antarktické dobrodružství aneb S historickou plachetnicí v ledovém sevření

4/10
Přehled fotografií
Zavřít
  • Trojstěžník, který byl postaven v roce 1911 v Hamburku pod jménem „Senátor Brockers“, sloužil až do roku 1986 jako majáková loď na Labi a také jako příležitostné plavidlo.
    Trojstěžník, který byl postaven v roce 1911 v Hamburku pod jménem „Senátor Brockers“, sloužil až do roku 1986 jako majáková loď na Labi a také jako příležitostné plavidlo.| Zdroj: Karin Pavlosková
  • Kapitán Klaas Gastra
    Kapitán Klaas Gastra| Zdroj: Karin Pavlosková
  • Blízkost ledovcových splazů se nám málem stala osudnou...
    Blízkost ledovcových splazů se nám málem stala osudnou...| Zdroj: Karin Pavlosková
  • Náhle se zvedla bouře...
    Náhle se zvedla bouře...| Zdroj: Karin Pavlosková
  • Ve sněhu a teplotách pod bodem mrazu jsou povinné služby u kormidla a na přídi lodi náročné.
    Ve sněhu a teplotách pod bodem mrazu jsou povinné služby u kormidla a na přídi lodi náročné.| Zdroj: Karin Pavlosková
  • Hlídky musely dávat velký pozor na plovoucí led před přídí.
    Hlídky musely dávat velký pozor na plovoucí led před přídí.| Zdroj: Karin Pavlosková
  • Nejfantastičtější je to, že veškerá obsluha plachet a práce na lodi je založena jenom na lidské síle, na týmové spolupráci, jež je také jednou z hlavních myšlenek tohoto přírodního stylu poznávání i těch nejodlehlejších koutů světa.
    Nejfantastičtější je to, že veškerá obsluha plachet a práce na lodi je založena jenom na lidské síle, na týmové spolupráci, jež je také jednou z hlavních myšlenek tohoto přírodního stylu poznávání i těch nejodlehlejších koutů světa.| Zdroj: Karin Pavlosková
  • Nejfantastičtější je to, že veškerá obsluha plachet a práce na lodi je založena jenom na lidské síle, na týmové spolupráci, jež je také jednou z hlavních myšlenek tohoto přírodního stylu poznávání i těch nejodlehlejších koutů světa.
    Nejfantastičtější je to, že veškerá obsluha plachet a práce na lodi je založena jenom na lidské síle, na týmové spolupráci, jež je také jednou z hlavních myšlenek tohoto přírodního stylu poznávání i těch nejodlehlejších koutů světa.| Zdroj: Karin Pavlosková
  • Do plachtoví se musí při každé změně větru.
    Do plachtoví se musí při každé změně větru.| Zdroj: Karin Pavlosková
  • Tučňákům jako by přítomnost člověka nevadila...
    Tučňákům jako by přítomnost člověka nevadila...| Zdroj: Karin Pavlosková
Trojstěžník, který byl postaven v roce 1911 v Hamburku pod jménem „Senátor Brockers“, sloužil až do roku 1986 jako majáková loď na Labi a také jako příležitostné plavidlo.
Kapitán Klaas Gastra
Blízkost ledovcových splazů se nám málem stala osudnou...
Náhle se zvedla bouře...
Ve sněhu a teplotách pod bodem mrazu jsou povinné služby u kormidla a na přídi lodi náročné.
Hlídky musely dávat velký pozor na plovoucí led před přídí.
Nejfantastičtější je to, že veškerá obsluha plachet a práce na lodi je založena jenom na lidské síle, na týmové spolupráci, jež je také jednou z hlavních myšlenek tohoto přírodního stylu poznávání i těch nejodlehlejších koutů světa.
Nejfantastičtější je to, že veškerá obsluha plachet a práce na lodi je založena jenom na lidské síle, na týmové spolupráci, jež je také jednou z hlavních myšlenek tohoto přírodního stylu poznávání i těch nejodlehlejších koutů světa.
Do plachtoví se musí při každé změně větru.
Tučňákům jako by přítomnost člověka nevadila...