Dřevo, cit a dílo aneb Tajemství výroby tureckého udu

1/7
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ze slova al-ud vznikl i náš výraz loutna.
    Ze slova al-ud vznikl i náš výraz loutna.| Zdroj: Peter Hupka
  • Nové armudî kemençe právě spatřily světlo světa.
    Nové armudî kemençe právě spatřily světlo světa.| Zdroj: Peter Hupka
  • Cengiz se svými přáteli zkoušejí další nástroj. Ud patří v Turecku neodmyslitelně ke každé lidové veselici.
    Cengiz se svými přáteli zkoušejí další nástroj. Ud patří v Turecku neodmyslitelně ke každé lidové veselici.| Zdroj: Peter Hupka
  • Nástroje v dílně otce a syna Sarıkuşových dokládají, jak náročná je výroba hudebních nástrojů.
    Nástroje v dílně otce a syna Sarıkuşových dokládají, jak náročná je výroba hudebních nástrojů.| Zdroj: Peter Hupka
  • Ulice Istanbulu skrývají mnohé další domy hudby.
    Ulice Istanbulu skrývají mnohé další domy hudby.| Zdroj: Peter Hupka
  • Mistr Cenzig Sarıkuş se hudbě věnuje od svých třinácti let.
    Mistr Cenzig Sarıkuş se hudbě věnuje od svých třinácti let.| Zdroj: Peter Hupka
  • Dřevo, cit a dílo: Tajemství výroby tureckého udu
    Dřevo, cit a dílo: Tajemství výroby tureckého udu| Zdroj: Peter Hupka
Ze slova al-ud vznikl i náš výraz loutna.
Nové armudî kemençe právě spatřily světlo světa.
Cengiz se svými přáteli zkoušejí další nástroj. Ud patří v Turecku neodmyslitelně ke každé lidové veselici.
Nástroje v dílně otce a syna Sarıkuşových dokládají, jak náročná je výroba hudebních nástrojů.
Ulice Istanbulu skrývají mnohé další domy hudby.
Mistr Cenzig Sarıkuş se hudbě věnuje od svých třinácti let.
Dřevo, cit a dílo: Tajemství výroby tureckého udu